3.11.2009

ELVA

Händelser, upplevelser.
Man upplever hela tider, det händer saker hela tiden.

Dagens händelser.
En pojke jag träffat en gång tidigare ropar mitt namn över hela matsalen för att visa sina riktiga militärbyxor.

En åttaåring är bättre än mig på huvudräkning.. (ja, rikspucko)

För andra gången i mitt liv hoppar det på väktare på bussen som ska kolla att man inte tjuvåker, för att ha mitt kort måste man tydligen alltid bära runt på ett legitimation också.. (Synd bara att jag inte äger ett)

Bara för att jag träffade vakterna for jag till banken och fixade ett id-kort. Grattis, har skjutit upp det sedan jag var tretton!

For till Inpuls och sprang sju kilometer, jag ville gå av efter första...

Har bekantat mig ännu en gång med min historia bok. Jag vet inte vad jag ska plugga och gruvar mig för skrivkramp-man-alltid-får-på-prov.

Kvällens händelser
Åka till Ida vid 18 00.
Beställa pizza med mina vänner.
Se hockeyn 19 00.

Och hur underbar kväll har inte jag att se fram emot?????
ne. suger. INTE

Inga kommentarer: