3.01.2009

ETT

Gårdagen var bra, en perfekt start på ett bra sportlov! Vaknade alldeles för tidigt och for in så att jag var på stan när det öppnat, mötte min vän C som inte hade tänkt till och tagit ännu en tidigare buss än mig. Vi inhandlade lite viktiga saker sedan tog vi bussen mot Gammelstad för hårfärgning och mtv. Håret blev rött, ingen förändring där inte!

Tog sedan bussen in till Max, åt middag och fick sällskap av Miko. Jag och C tog bussen till Lulsundet och gjorde oss redo för kvällen, en promenad till Sanna och sedan var kvällen igång. En trevlig kväll som avslutades med att jag och C fick skjuts hem till Gammelstad.

Idag har jag inte gjort något, Karin har varit på besök. Såg Sunes sommar som är helt fantastisk annars har det varit en lugn dag. Blir nog en lugn kväll också!

Inga kommentarer: