3.15.2009

FJORTON

Helgen börjar lida mot sitt slut, det betyder praktik. Yeeeeee!

Fredagen var helt oplanerad men jag blev inbjuden till firandet av Jenny 18 år, firades med operatårta (som var god) och sedan mötte vi vår nya vän Cleo. Cleo var trevlig men vid tre splittrades vi och då var det dags att fara hemmåt (mot Gammelstad).

Idag skulle jag ha pluggat, det gjorde jag inte. Istället har jag varit med Mackan hela dagen och roat oss med olika saker. Under kvällen har mer och mer personer droppat in och vi slutade på en fest, vi var där i cirka tjugo minuter sen åkte jag och Simon hem.

Imorgon är planerna att PLUGGA (Ida du måste göra det!!!!!!!!), se hockey och sedan kanske hinna med ett besök på Inpuls.

Återstå att se, nu är det ett avsnitt av lipstick som gäller!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nominera din blogg till Veckans Blogg, kanske är det dig vi länkar till!

Läs mer på www.arntyochmirry.se