10.15.2008

BARNVAKT

Sitter nu på Bergnäset.

Barnen har somnat, jag har poppat popcorn, jag har läst ut boken som jag lånade idag, jag har pratat med Mika som jag inte pratat med på flera dagar och just nu sitter jag och tittar på Greys. Snart kommer väl morbror H hem och skjutsar hem mig, sedan ska C komma och sova med mig. Sovmorgon till 11.15 imorgon, inte helt fel!

Dessutom hörde jag att det planerades fest i helgen, vet dock inte om jag är så taggad. Nu tänker William "hon ljuger, hon är alltid taggad!", jag lovar.. Jag ljuger inte! Annars kanske jag chillar med mina vänner och tar det lugnt, vi ser väl hur jag gör.

Imorgon ska jag och C iaf göra klart engelska historian och jag ska renskriva mina miljöbeskrivningar som jag gjort klart idag, annars ska jag ta mig till Inpuls senare på kvällen.

Nu börjar Greys igen.
Heeejs

Inga kommentarer: