10.21.2008

KVÄLL

Jag är så otroligt trött på skolan, visst min engelska lärare har flyttat provet till efter lovet.Tack! Annars fick jag veta att jag måste stressa och göra klart matte b, då vet jag vad jag har att göra imorgon.. Jag och C måste även göra klart vår historia redovisning, jag längtar så otroligt mycket till helg och lov!

Idag då, skolan gick otroligt segt. Tack och lov för god mat! Känns ju skönt att vår samhällslärare är senil och att jag ligger fyra veckor efter i engelska. Efter skolan for vi till Mattias, jobbade historia i hela två timmar. Seriöst denna gång, så här mycket gjort har vi nog inte fått på de senaste tre veckorna. Annars har jag legat i sängen, tyckt synd om mig själv och sett alla dessa underbara serier som blev färdiga idag. 9210, One tree hill, Gossip girl, Desperate housewifes!


Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig.....

Inga kommentarer: