10.06.2008

Måndag

Vår historia lärare kom idag och frågade vår grupp "behöver jag vara oroliga för er?" vi svarade såklart att han inte borde det, vi hade kommit igång och så. Trodde han ja, där satt vi och klagade på att vi var dåliga på att ja.. komma igång.

Efter historian hade vi då detta monster hål (jag klagar inte) och C var sugen på pizza. Självklart offrar jag mig för henne och vi delar på en god pizza som skållade min gom. Annars var det helt okej! Sedan dominerade även jag och C i bluffpoker, kändes helt okej bra (fantastiskt)...

Efter skolan mötte jag Robin och vi gick omkring på stan ett tag, tog sedan bussen hem. Åt mat med min sjuka (förkylda) bror och for sedan in till Inpuls. Jag och Carolina skulle gå på pass 18.30 men bytte ut det mot Body Jam som var 19.45. Alltså hade vi cirka en och en halv timme på oss att roa oss på egen hand, så vi tog ett chill i gymmet.

Nu är min kropp trött och jag ligger inlindad i täckt med Andra Avenyn och kvällsfika. Imorgon har vi bara två lektioner, jag och C ska fika efter skolan sedan ska vi pröva på Aerobic. Hade tänkt att vidga mina vyer.. Får se hur det blir!

Godnatttt

Inga kommentarer: