10.13.2008

En helt vanlig dag

Sov i Gammelstad inatt, jag och C skulle skriva om riddarna (tog cirka fem minuter). Dagen började med att Carolina glömde bort att jag var där, gav mig inga mackor (jag lovar, hon var trött). Sedan blev hon anfallen av sin bror och sedan var allt som vanligt. Fick åka en ny gyrreburre, dödare än jag trott. Besvikelse!

Annars så jobbade vi för första gången på historian, jag och C dominerade i kort (IGEEEN) och sedan åt vi mexikansk köttfärs i matsalen. Då det började gå utför...

Eftersom att köttfärsen är mexikansk krävs det vatten, jag tar en klunk. Lelle utbrister något roligt, jag råkar spotta vattenklunken i hans ansikte. Truls blir så förvånad så att han ramlar av stolen (helt seriöst), alla skrattar förutom Lelle som undviker allas blickar och går och sätter sig vid ett annat bord.

Min dag har alltså varit helt okej!
Ikväll är det spinning, wohooo..

Inga kommentarer: