10.01.2008

Gotta Be Somebody

Onsdagar är inte roliga dagar, sista lektionen är en plåga och man vill bara hem och sova. För att göra oss pigga gick jag och Carolina på Mat & Prat och åt deras gudomliga kladdkaka, sedan skulle vi ta en buss till mormor och hämta pengar till mina skor, när vi kom hem var deras hus kolsvart och ingen var hemma, typiskt.. Åkte in till stan igen och åt middag innan hon skulle iväg på bio, då gick jag och Mika upp till henne och jag somnade i soffan på en gång! Vaknade en timme senare, Mika var borta och jag hade världens sovmärke i pannan. Sedan var det dags för Idol, färga Calles hår, Greys och sedan sista bussen hem. Nu kommer inte jag kunna sova inatt, fat jag har dock ett Gossip avsnitt att se så det sparar jag till lite senare, imorgon hoppas jag att jag får se en skymt av Karin iaf...

Godnatttttt

Inga kommentarer: