11.20.2008

ETT MÅSTE

Är man tvingad så är man (kan inte säga att jag inte tycker att det är kul)

Du heter: Ida Maria Ivarsson
Du föddes: Kungsfågeln nivet.
Du bor: Fridfulla Lulis
Din familj: Mor, Far, Bror, lilla söta hynden
Civilstånd: Jo jag är gift, du med Carolina (med varandra)
Dina närmaste vänner är: Har bara ytliga vänner...
Arbetar/studerar: Leadership
Favoritlåtar genom tiderna: Hej Monika gör mig glad, My heart will go on sliter i sönder mig och Superhuman är något speciellt.
Favoritplatser på jorden: Snöstorm Luleå (riktigt kärlek)
Drömjobb: Vad jag vill? Ja, typ miljonär, inge jobb
Något du ogillar: Fula röster, om jag hade tid med hela min lista..
Något du älskar: "Äga" Carolina
Favoritdryck: C O K E, ne har slutat!
Favoritårstid: Summer
Favoritblogg:http://ccarolina.blogg.se/
Uttryck: "Vi glider"
Tv-program: Följer bara ett på tv, Greys (missar det dock alltid)
Hur många barn har/vill du ha:Två, Tim & Teo
Hur många kusiner har du: Nio
Vilka andra vill du ska fylla i denna lista?
Tyyp, kanske, vet inte..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du veta att du älskar det när det aldrig har hänt? ;)

nämen, gillar dig :)

Anonym sa...

Det känns mycket bra! Kul att du antog utmaningen trots att du inte gillar listor ;) hehe.