11.09.2008

SAMMANFATTNING

Vad som än händer! <3

Så vad har min helg bestått av som varit speciellt?

  • Sett Idol och tyckt att Johan Palm var helt OK?! (inte vanligt)
  • Byggt pärlplattor, dock varit väldigt dålig på dett
  • Umgåtts med berusade vänner utan att vara berusad själv
  • Träffat en kär vän
  • Sett en hel film ensam utan att pausa en enda gång
  • Varit på stan utan att vara sugen på att fika
  • Mamma fick vara vild och färga mitt hår som hon ville ha det
  • Fikat och ätit gott i ett gult hus
  • Förstått att jag har det ganska så bra egentligen
  • Kommit på att man saknar en människa bara under en helg
  • Sett en sorglig film utan att gråta (mycket starkt jobbat)
  • Klivit upp klockan halv sex och sökt jobb (störd)
  • Skrikit på min fader på farsdag
  • Duschat min söndagsdusch på fem minuter, fy vad jag är snabb!
  • Kommit fram till att jag behöver mitt andra jag, Mika!


Har förstått att min helg var ganska så meningsfull ändå!


Inga kommentarer: