11.17.2008

MÅNDAG

Härdat första skoldagen med en lektion. Carolina lämnade mig för ett frisörbesök så vad har jag roat mig med? Lånat en bok på biblioteket till engelskan, spelat fem-kort och gått en runda runt stan. Sedan kom Carolina och höll mig sällskap i cirka en lektion som tillbringades i varsin soffa.

Planerna för idag, hade tänkt att börja läsa min bok och sedan hinna med ett spinningpass. Just nu ligger jag och saknar min dator, min musik på den (hatar youtube) och jag ogillar min musik på min ipod som inte kan bytas och den håller även på att dö.. Otroligt synd om mig!

Men jag får väl lyssna på youtube..



Grubblandet över helgen börjar gå över och denna låt börjar bli bra igen! Mycket populär som "Nattmusik" & "Morgonmix" på Ztv.. Och ja, det vet vi

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, låten känns bekant..