11.02.2008

SÖNDAG



Dålig uppdatering, jag är medveten om det. Orsaken kan vara att jag spenderat min helt i Gammelstad, eller det ÄR orsaken!

Gårdagen var helt oplanerad och vi var helt enkelt nära på att dra på oss pyssarna, men där vid ett tiden drog vi fram shotglasen och spelade ölspel till klockan sex. Ja, kan väl inte säga att det var speciellt livat men det var mycket trevligt!

Idag vaknade jag och C vid tolv, huset var tömt, mjukdjuren var uppradade på sängen och vi låg kvar i den stora himmelska sängen. Gick upp, gjorde iordning lite frukost och satte oss framför MTV galan. Hipps vipps var klockan halv fem och dags att börja åka hemmåt mot 98 träningen.

Kvällen har jag spenderat i stan hos Mika, hon har presenterat mig för programmet ensam mamma söker och jag blev faktiskt positivt överraskad!


Inga kommentarer: