11.30.2008

SÖNDAG


Carolina möglade igår, imponerad att hon inte uppdaterade sin blogg några tiotals gånger (som jag alltid brukar göra när jag möglar) men hon var stark, inte ens ett inlägg fick jag...

Gårdagen spenderades på stan med Mika och Frida ett tag, när det var dags för stängning gick jag till Ida. Sedan kom Lina från Rosvik och vi hann med ett maxhäng redan innan klockan blivit åtta. På kvällen var vi hos Mackan, chillade och spelade Sandströms älsklingsspel. Det var trevligt, helt klart!

Skyltsöndag idag, hoppas på sällskap! Alltid lika mysigt att gå omkring, dricka varm choklad och sedan bara få julstämning. På kvällen är det då 98 träning som vanligt på söndagar, hatar att ha bestämda tider! Bortskämd..

Imorgon, ny TUNG skolvecka, har hur mycket som helst i skolan men jag börjar iaf 12 20...
Nu ska jag städa mitt rum, bra jobb!

Inga kommentarer: