11.11.2008

TISDAG

(En leopard på rullskridskor) skämt osv..

Efter en natt som bestod av att jag vaknade cirka sju gånger, så kämpade jag mig iaf upp och for till skolan. Fick se att läraren var borta och att vi satt där utan att veta något.. Önskar att jag skippat den som min första tanke var, men nej jag skulle upp och ha lektion utan att läraren visste om jag var där eller inte. Nice!

Dagen överhuvud var rolig och jag skrattade åt min vän, hon var helt enkelt den roliga personen som satte sig i trappen. Uppskattade detta just i det ögonblicket, kan dock inte uppskatta det lika mycket nu..

Nu sitter jag på den stationära datorn för att min laddare gått sönder till min, har dock lämnat den hos morfar och han är effektiv så jag gissar på att jag får tillbaka den innan veckans slut. Ikväll ska Carolina komma hit, sova, mysa och skippa första lektionen imorgon. Åh vad skönt med sovis!

Nu vill jag ha fredag!!!!

Inga kommentarer: