2.02.2009

DRÖMMA

När man har varit på en filosofi lektion börjar man alltid fundera så mycket, idag pratade vi om det man verkligen vet, hur man kan vara så säker på att man vet det. Till exempel, hur kan du lita på att det du tror du ser stämmer.
- Vad gör du när du drömmer? Du både ser och hör, men stämmer det?
Det skrämmer mig...

Dessutom är det väldigt aktuellt att fylla arton år nu, igår fyllde Oscar, imorgon fyller ChrisN och på torsdag fyller Ida. För mig är det ett tag kvar.. När jag satt på bussen påväg hem satt jag och funderade på vad jag ska göra för tatuering i artonårspresent, vet ju vad jag ska göra och så men om den blir snygg är en annan femma. Det får jag ta om 29 veckor helt enkelt!

Nu ska jag snart börja bege mig mot sängen och kanske blir en tidig kväll. Om jag inte hittar en bok som jag blir fast i, så fast att jag måste ta med den till skolan. (Nej, Carolina du behöver inte ta åt dig...)

NATT!

Inga kommentarer: