2.04.2009

ONSDAG

Att mina veckor bara glider förbi är något som jag uppskattar. Att våra ledarskapslärare går och blir sjuka är också något jag uppskattar.

Idag skulle vi ha spinning på idrotten, tyvärr blev det att hånlga med mini-Anne (näe rörde aldrig hennes läppar) och rädda livet på Camilla. Mindre kul..

Efter skolan gick jag och C och fikade semla, hon hade dock glömt sitt kort hemma. Fråga inte hur man gör det och har med sig resten av korten i en så kallad plånbok. Jag fick då hyvla mitt kort, men det är lugnt. Jag har 24 kr kronor kvar.....

Nu har jag försökt plugga lite engelska grammatik som jag hatar mest i hela världen och ska sedan iväg på SpinCore. Eller det är dock om tre timmar, men ja tiden får väl ta och ticka frammåt lite. Sedan har jag kommit fram till att jag inte orkar åka hem så jag går iväg till O istället, han får helt enkelt ta emot mig!

Inga kommentarer: