2.19.2009

NITTON FEB

Min dag startade med att jag ramlade när jag sprang uppför den lilla stigen till bussen, jag höll på att missa den men hann med en rejäl eftersvettning. Inte mysigt! Sedan kom jag till skolan, kände mig lugn med webbdesignen, åt mat som INTE fastnar i halsen och hade sedan två timmars lektion som jag sprang tidigare ifrån.

En lugn dag ja, men mitt älskade skåp hade tänkt sno alla mina grejer och ville att jag skulle bli förkyld och gå utan jacka. Det var helt omöjligt att få upp, Carolina slet och jag sparkade men icke. Sedan gick Carolina på lektion och jag hämtade en kniv från matsalen och slet upp det, när jag äntligen fick komma ner till klassrummet märkte jag att jag tagit fel block........

Min träningsvärk är olidlig så jag hade inte tänkt att besöka inpuls utan jag hade mer tänkt att inte göra något, ladda inför fredag och HELG!

Inga kommentarer: