2.17.2009

UPPSKATTNING

Märkte idag att jag fått två kommentarer, att två av mina kära vänner visat sig. Eller jag hade dock tre, men en var av mig själv... Uppskattade att det stod tre kommentarer, uppskattade det VERKLIGEN! Ger inte nå vinkar om att det SKA fortsättas.

Något annat jag uppskattar är min hund Algot, finns nog inte ord för den människan.. Höll jag på att säga, men nej hund. Även fast jag inte gillar att kalla honom ordet hund eftersom att han är mycket mer så skulle jag bara verka otroligt hjärndöd om jag kallade honom människa eller något liknanade. Så han får helt enkelt bara vara en hund.



Ikväll har jag iaf varit på ett väldigt tungt spinningpass och nu ligger jag i sängen och äter glass, värt.. Dessutom har jag sett Pattyy 1,5 och jag älskade den. Jag grät till och med, grät inte till i taket lyser stjärnorna som resten av sveriges befolkning gjorde utan jag grät till Patte istället.

Nu ska jag inte göra något.... KUL

Inga kommentarer: