2.02.2009

MÅNDAG

En måndag, börja tolv. En aning skönt, annars hade jag gärna kunnat vara ledig!

Av någon konstig anledning har jag blivit kallad en yngre ålder än vad jag egentligen är och det har faktiskt hänt mer än tre gånger. Idag frågade C om Lelle var barnvakt, vet inte riktigt hur jag ska tolka det men han var tydligen det, det konstiga var att det var mig han var med...

Annars då. Jag och C har fikat på matis och sedan haft filosofi till fem. Lämnade min presse till Oscar och sen gick jag med Mackan på stan.

Något som jag fastnat för är fiskar, jag håller koll på Smedjans akvarium som jag hoppas alla lagt märke till att det existerar, det hade inte Oscar... Idag märkte jag då till min stora lycka att dom skippat att köpa in små äckel firrar utan istället lagt ner stor kärlek och inhandlat stora svarta fiskar istället.

Nu märks det hur mycket jag har att fundera på..

Inga kommentarer: