2.24.2009

TJUGOFYRA

Första tisdagen som inte varit det minsta seg, hur skönt är inte det? Speciellt när man tar en minihelg imorgon och sover bort hela dagen istället för att slita ut sig i det fina vädret eller som mina andra vänner, i hälsan.

Så vad har vi gjort en dag som denna? Vi har sprungit (verkligen sprungit) till Kungs på vår korta lunch för att få semlor, det bjöds det på förra året men idag var en besvikelse. Vi åt iaf kebabkrytan och återvände till The Eagle. Vi har även haft besök av två amerikanare som Carolina ville bekanta sig med men fick bli besviken, dom skulle flytta hem om typ två veckor?

Efter skolan skippade jag och Carolina en spinning och hade som bortförklaring "Det är ju trots allt fet-tisdag!" Sedan bestämmer vi då för att byta jackor för att jag ser ut som en farmor och tar sedan bussen som går på fyra min, vet ni vad kvinnan gör som går bakom mig? Hon drar iväg med ett tjoohooooo, sedan ligger hon på marken just utanför gångsnurrar i Smedjan, Lyckat tjejen, lyckat. Jag skrattade hela vägen på bussen, helt ensam. Hur skulle det ha sett ut?

(Närbild på tjoarn...)


Inga kommentarer: